نبسته ام به کس دل؟؟؟؟!!!!!

نبسته ام به کس دل، نبســـــته کس به من دل
چو تخــــته پــاره بـــر موج رهـــا رهـــا، رهـــا من


ز مــــن هر آنکــه او دور، چـو دل به سینه نزدیک
به مـــن هر آنکـه نزدیک، ازو جــــــدا، جــــدا من


نه چشــــم دل به ســـــویی، نه باده در سبویی
که تــــر کـــــنم گـلـــــــویی، به یاد آشنــــــا من

ســــــتاره هــــا نهـــــــفتم در آسمـــــان ابــــری
دلــــــم گرفته ای دوست، هـــــوای گریــه با من

شعر : سیمین بهبهانی
خواننده : همایون شجریان

نظرات 2 + ارسال نظر
کاف یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.eskatoosh.blogfa.com

قشنگ بود...

***بهار-فرشته معصوم*** دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام دوست عزیز...
تو لیست به رزو شده ها پیدات کردم...
متن اولتو خوندم جالب بوددد.بقیشم می خونم...
بیا پیشم با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن.خوشحال میشم.
با آرزوی بهترینــــــــــها:بهـــــــــــار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد