اندر احوالات خانه تکانی ذهنی

 دوست داشتن از روی سکس خیلی قویتر از دوست داشتن از روی قلبه .... خیلی هم قویتر!!!!

تبصره ۱ : بین قوی بودن و همیشگی بودن خیلی فرقه.

 

 

ماهی سیاه کوچولو!!!!

دوست داشتم با خودم کلنجار برم و بگم که من از اون دسته آدم ها هستم که سر حرفشون می مونن .... طبیعت بهم یاد داد که این کار خیلی مسخرست .... مردونگی سر حرف موندن ماله خودتون ... ما دوست داریم عینه زن باشیم .... هر لحظه یه حال ..... هر لحظه یه فکر ... هر لحظه یه نظر!!!!! 

 ذهنه خالی .... مثل ماهی..... ۱-۲-۳... وبعد دیگر هیچ!!!!!

 

 

 

عیدانه....

آدم همینه...لحظه همینه..دنیا همینه....تو ثانیه همه چی عوض میشه ... همه شکل ها ... همه نظر ها.... همه چی...

تیک تاک تیک تاک ... شد ۸۷ .... مثل ۳۶۵ روز پیش که شد ۸۶ .... مثل ۷۳۰ روز پیش ... مثل .....

الان تو هنگم .... یعنی یه جورایی باور نکردنی ..... ۸۶ و کار ندارم چی جوری شروع شد و چی جوری ادامه پیدا کرد ... مهم اینه که تو آحرین لحظه ها جبران کرد ... دقیقه ۹۰ .... امان از بازی های این روزگار!!!!!!

دنبال شعر میگشتم که این جا بزارم ..گرچه این شعر و پارسال هم گذاشتم ..ولی سال هاست دارم با این شعر تو سال تحویل حال میکنم ....

ایام مبارک باد از شما....

مبارک شمائید.....

ایام می آید تا از شما مبارک شود